diumenge, 22 de juny del 2014

Graduació de 4rt d'ESO

Estimats alumnes:

Ara que arriba el final de la vostra etapa escolar, com a professor vostre (i tutor en 1er d’ESO) he de reconéixer que he hagut d’esforçar-me prou en alguns moments per estar a la altura de les vostres expectatives, de les vostres inquietuts, que n’han sigut un grapat.

Vos he vist un grup complexe, amb una gran riques de caracters i amb sensibilitats molt diverses que algunes vegades es traduïen en malentesos, equívocs... Moltes situacions que en l’adol.lescència prenen un protagonisme excessiu que acaba distraent tot allò que veritablement és important. Com que he tingut la sort de que vosaltres m’heu fet partícip de les vostres preocupacions, he pogut seguir la vostra evolució i m’alegra moltíssim constatar que, ara que heu arribat al final de la vostra etapa escolar, vos heu convertit en un grup ric, noble, inquiet, i que uns als altres sorprenentment us complementeu, us enriquiu i, el que per a mi és el més important, us accepteu. És cert que cadascú sou com sou, però no m’enganye si pense que es trobeu a gust quan esteu junts.  Al capdavall, heu estat un bon curs.
 
Quan estiga la vostra orla al corredor de Secretaria, vore-vos em farà sentir de nou l’aire fresc de la vostra viltalitat, i recordar-vos em deixarà un somriure de gratitut cap a voslatres i tots els detalls que heu tingut amb mi. Ací al col.legi deixeu al vostre amic i professor. Espere haver superat amb bona nota estes dos qualitats pel que respecta a vosaltres.

Joan Malonda, un dels vostres professors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada